فیلم فروشنده رو دیدم. فیلمی که کلی جایزه گرفته بود.فیلمی که غوغا به پا کرد. قشنگ بود؟ نه. ارزش این همه جایزه رو داشت ؟ نه.
فیلم درام تری من میشناسم.درام یه دختر دانشجو مثل یه گل بهار سست و اسیب پذیر. باد اومد نه باد نه. گرگ اومد یه گرگ با چشمای خاکستری. نگاهش یادت میره گل بهار ؟ نه یادم نمیره. رعنا عماد رو داشت مراقبش باشه حواسش بهش باشه. گل بهار کی رو داشت؟ از گرگ به کی پناه برد؟ به یه گرگ دیگه که تو لباس گوسفند بود. گرگی که تو داستان گل بهار بود استاد بود کسوت استادی تنش بود.خدایا میدونم مراقب گل بهار بودی اما نباید بیشتر مراقبش میبودی؟
درام گرگ و گل بهار تلخ تر بود خیلی تلخ تر...اما شایدم نه تلخ تر نبود چون خدا مراقبش بود گرگ فقط تمنا کرد خداروشکر اتفاقی نیفتاد خدایا شکر
گل بهار...ما را در سایت گل بهار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9