خدا و گل بهار

خرید بک لینک

دیشب که میخوابیدم از تموم وجودم خدا رو حس میکردم. یجور حس ارامش خوشحالی تا خوابم ببره زیر لب میگفتم خدایا کمکم کن. ته دلم میترسم میترسم که دوباره این حس رو از دست بدم. حس بودن خدا اینکه خدا دوستم داره. میترسم باز لغزش کنم و دوباره باهام قهر کنه دوباره من بمونم توی زمستون سرد و تاریک. الان من شدم گل بهار دوباره. گل بهاری که جوونه کرده. گل بهاری که خدای مهربون باهاش اشتی کرده خدایا مراقب گل بهار باش دستت رو رها نکنه.

گل بهار...

ما را در سایت گل بهار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: پنجشنبه 30 دی 1395 ساعت: 1:42

صفحه بندی